Schuurbrand aan de Gasthuisstraat in Hasselt

HASSELT – De brandweer van Hasselt kreeg vannacht om 02:02 uur een melding van een brand in een schuur. Achter een woning aan de Gasthuisstraat was brand ontstaan met een enorme rookontwikkeling. De eigenaar werd toevallig wakker en merkte dat de stroom was uitgevallen in zijn woning. Na een korte zoektocht naar de oorzaak van de kortsluiting merkte de man op dat er brand was ontstaan in de schuur waarop direct het alarmnummer werd gebeld. Verder lezen Schuurbrand aan de Gasthuisstraat in Hasselt

Mogelijk asbest vrijgekomen bij schuurbrand

Henry-Wallinga©-Brand-Duinweg-Blokzijl-01BLOKZIJL – Brandweerkorpsen van Vollenhove en Marknesse zijn vrijdagmiddag naar de Duinweg gestuurd vanwege een brand in een schuur. Tijdens werkzaamheden was er brand ontstaan in een stapel papier en rollen met touw in een schuur gevuld met landbouwmachines. De boer was ondertussen zelf al bezig om de brand te blussen maar kon de hulp van de opgeroepen brandweer goed gebruiken. Verder lezen Mogelijk asbest vrijgekomen bij schuurbrand